زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!

خرید بک لینک

+ حرف زیادِ نوشتنم نمیاد بیخیال شدم :|

اومدم همینو بگم برم.

+ آها، در پس زمینه هم "مو به مو" ی رضا بهرام پلی بشه لدفن.

+ بانویم همین الان اومد تو اتاق گفت چرا تاریک تاریکی نشستی! (با لحن شمالیا) عرفانیه؟

پ.ن: من به فداشم :))

+ منتظر اذانم. خدارو شکر رو زبونم، تو قلبم، تو وجودم...

+ بابا هم همین الان رد شد اومد گفت چرا تو تاریکی نشستی! پاشو بیا اینور.

برم پیششون. یا علی!

زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...

ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: جمعه 17 خرداد 1398 ساعت: 14:42

+ دیروز صبح کنار بانو جان نماز صبح میخوندم که با هم هماهنگ شدیم و یاد بچگیام افتادم که کنارش نماز میخوندم و همش دوست داشتم با هم هماهنگ باشیم و هم زمان رکوع و سجده بریم... یه ذوق بچگونه ی ریزی ته قلبم زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...

ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: جمعه 17 خرداد 1398 ساعت: 14:42

+ فدای سرم که وسط همچین مهمونیی، میرم تو یه اتاق خالی، میشینم لبه ی پنجره، باد خنک میزنم بر بدن و سکوت شبو گوش میکنم، فدای سرم که خودمم، که واسه دل خودم زندگی میکنم.

+ آیا تو چنان که می نمایی هستی؟

"خیام"

+ لیگ جهانی امسال داره خوشحالیای گم شده ای رو تو قلب ملت میریزه :)

همینجوری قوی بجنگین، مردم دعاتون میکنن که شادی بهشون میدید، حتی با یه بازی والیبال.

زیبا بردیم، زیبا و بی نظیر :))

مبارکه هممون ۳ تا برد دلنشین تا اینجا.

زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...

ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: جمعه 17 خرداد 1398 ساعت: 14:42

+ گفته بودم ساعت زود یک میشه؟ :|

حالا جدیداً داره زود دو میشه :/

+ یکی دو روز دیگه برمیگردم به حالت عادی، سحرخیزی :>

+ مامان تا الان آنلاین بود :| نگران چشمهای بی نهایت زیباشم، [به قول ف جانم: خدایا به حق عزیز ترین بنده هات] همیشه سلامت باشن الهی، دو تا بال زندگیم.

زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...

ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: جمعه 17 خرداد 1398 ساعت: 14:42

+ چه اتفاقی میتونه قشنگ تر از دیدن داداشم و خانوادش بعد از ۲ ماه و اندی باشه ؟سیدهامو دیدم (برادرزاده های مینی فندقم) و ۳ تا جون به جونهام اضافه شد و میتونم یه سرِ برم مرحله ی آخر ♡_♡+ عید همگی مبارک زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...

ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: جمعه 17 خرداد 1398 ساعت: 14:42

+ اما فهمیدم هیچی از زندگی قشنگ تر نیست،

با همه ی خوب و بدش هنوز دوست دارم زندگی کنم.

+ من فدای اون نقطه های روشنی هستم که پر از عشق و لبخندم.

و خدایی که تو این لحظه ها از همیشه پررنگ تر حس میشه.

+ آ خدا؛ خیلی مخلصیم.

زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...

ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: جمعه 17 خرداد 1398 ساعت: 14:42

+ ای شیطونا ؛)

۸ تاتون بیاید بالا ببینمتون :)

+ از این ابزارا گذاشتم ببینم چخبره :)

پ.ن: به به ۱۲ تا شدین که

زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...

ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: جمعه 17 خرداد 1398 ساعت: 14:42

+ اومدم دیدم تعداد نظرا کم شده!

فهمیدم دستم خورده یه سری پُستا پاک شده :|

اِ بابا :|

زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...

ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: جمعه 17 خرداد 1398 ساعت: 14:42

+ برادرزاده هام کنارمن،و دنیای جای قشنگتری برای زندگی شده.+ الانم بزرگه اومد کنارم گفت براش علی کوچیکه بخونم، خوندم و خوابش برد، از بچگی شبا کنارم میخوابید و براش علی کوچیکه میخوندم، شعرِ فروغِ که با زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...

ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: جمعه 17 خرداد 1398 ساعت: 14:42

+ تو که خدایی، خودت بگو تا کِی؟

این صبوری تا کِی...؟

و به قول سید علی صالحی دارم هی پا به پای نرفتن صبوری میکنم...!

زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...

ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت: 6:26

صفحه بندی